Den ustyrlige arving

Bogen er et anmeldereksemplar

Bogen er et anmeldereksemplar

Forfatter: Erin Watt

Forlag: Flamingobooks

Handling: Bogen handler om Easton, som jo er det mellemste barn i Royal familien. Vi har tidligere hørt om ham igennem Ella og Reeds historie, men nu får han endelig “lov til” at fortælle hans egen. Easton er på sidste år i skolen, og han er enig med sig selv om at det skal nydes med en masse fester og så skal han forhåbentligt knalde rundt med en masse piger, for der er jo ikke nogen som ikke vil have ham, det ved han. Ikke bare fordi han er en Royal, men fordi han er Easton Royal.

Han er helt on på sin plan, indtil den dag han møder Heartey. Hun er mystisk, og så er hun på ingen måde som de andre piger, for hun vil ikke have ham. Eller jo, men hun vil ikke lade det ske, på nogen måde. Det irriterer ham, og gør at han vil have hende, mere end noget andet. Derfor beslutter han sig for at han kun vil gå efter hende, men det er svære end som så…

Især når han finder ud af at hun ikke ses med sinde forældre, og bor i en lille ussel lejlighed og næsten ikke får noget mad. Han vil så gerne hjælpe hende, men hun vil ikke have hans hjælp…. Hvordan skal han nogensinde få hende til at åbne sig overfor ham?

Min mening: OMG! Først vil jeg lige sige, at hvis du ikke har læst de andre tre bøger i serien, så skal du læse dem med det samme, og så bagefter skal du læse den her! ASAP. Jeg har ventet på Eastons historie, fordi jeg synes at han er så interressant. Jeg er ærligt talt forelsket i ham, og derfor er det så dejligt at komme ind på ham, og få hans historie. Han har så meget bagage at det er løgn, og hans historie indeholder lige så meget drama som de tre andre bøger i serien, hvilket er super rart at læse, når man ved hvad man går ind til. Det er ikke litteratur på højt plan det her, det er en fortælling med drama, kærlighed, venskab og intriger, og det er så fedt. Jeg er virkelig en sucker for det, det må jeg indrømme.

Jeg har jo svært ved at sætte mig i Heartley sted, og for at være ærlig synes jeg at hun overdriver nogle gange, og er en smule dramatisk en gang imellem, på den ikke så gode måde. Heldigvis gør det ikke noget for historien, men man kan godt sidde og tænke Bit** please! Jeg er vild med at vi får Ella med ind i historien, og at vi også hører en del til Reed, selvom han er på college. Ella er stadig som vi husker hende, og jeg synes altid det er sjovt når vi hører til personer som engang var hovedpersonen, men ikke er det mere. Som jeg nævnte tidligere har Easton på meget bagage, og det er virkelig frygteligt, for han har det ret hårdt. Jeg tror det er en af grundene til at jeg elsker ham! Han er sådan en bookboyfriend som ikke findes i virkeligheden, for hvis han gjorde det, ville vi bare kalde ham idiot, men det kalder vi jo ikke East! HAHA..

Alt i alt er det en fantastisk læseoplevelse med massere af drama, og en lækker bookboyfriend (hvis altså ikke du er en robot). Eastons historie er både rørende og virkelig sjov.

Bogen er velskrevet, og som jeg også synes med de tre andre bøger, kommer vi godt ind på de personer vi skal ind på, og så indeholder den så meget humor og sjovt sprogbrug. Det er sjovt at læse!

Stjerner: 5/5